DUŻE TARCZE HAMULCOWE Z PROFILOWANĄ KRAWEDZIĄ
Jedyny motocykl w tej klasie z hamulcami tego typu. Przednia i tylna tarcza o profilowanej krawędzi zewnętrznej i sportowym wyglądzie zapewniają doskonałą skuteczność hamowania.
Suzuki definiuje klasę motocykli sportowych od ponad 30 lat. Wszystko zapoczątkowała legendarna już seria GSX-R, która trafiła do ponad miliona użytkowników na całym świecie. A wyspecjalizowani konstruktorzy Suzuki, stojący za sukcesem linii GSX-R, traktują swoje obowiązki bardzo poważnie: każdy GSX-R musi być jak najlżejszy i najlepszy w swojej klasie, a ponadto opakowany w niezrównane nadwozie. Teraz inżynierowie Suzuki zastosowali swoją wiedzę i filozofię projektowania tworząc ekscytujący, nowy motocykl klasy street sport - maszynę 125cm3, opartą na rewolucyjnym GSX-R125.
Jedyny motocykl w tej klasie z hamulcami tego typu. Przednia i tylna tarcza o profilowanej krawędzi zewnętrznej i sportowym wyglądzie zapewniają doskonałą skuteczność hamowania.
Zespół wskaźników LCD zamontowany w nowoczesnej desce rozdzielczej, otoczony wskaźnikami kontrolnymi.
Diodowe reflektory przednie wzorowane na sportowych motocyklach Suzuki są cechą charakterysyczną modelu GSX-S125.
Dzięki temu systemowi, aby uruchomić motocykl wystarczy tylko wcisnąć przycisk rozrusznika, tak jak przy uruchamianiu nowoczesnego samochodu.
Dzielone siedzisko zapewnia idealną pozycję podczas jazdy i nadaje sportowy wygląd.
Zaawansowany układ wtrysku paliwa zapewnia optymalne sterowanie w różnych warunkach drogowych i atmosferycznych, co oznacza wysoką moc i niskie zużycie paliwa.
W układzie wydechowym zastosowano tłumik końcowy z dwoma otworami, zapewniający doskonałe brzmienie.
Przysłona wyłącznika zapłonu wymaga tylko jednej czynności, aby ją otworzyć. Umożliwia to rozruch nawet w rękawiczkach lub w nocy, kiedy otwór kluczyka jest słabo widoczny.
Błotnik jest zamontowany nad oponą, aby chronić amortyzator, a boczne powierzchnie błotnika zapewniają ochronę przed wodą unoszoną przez koło.
Układ ABS firmy Bosch jest najlżejszym i najmniejszym dwukanałowym układem ABS na rynku. Aktywnie monitoruje prędkość koła i natychmiast interweniuje, kiedy zablokowanie koła będzie nieuniknione.
Typ silnika | 4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC |
Pojemność skokowa | 124 cm3 |
Moc maksymalna | 11 kW (15 KM) / 10500 obr./ min |
Przekładnia | 6-biegowa ze stałym zazębieniem |
Długość całkowita | 2000 mm |
Szerokość całkowita | 745 mm |
Wysokość całkowita | 1035 mm |
Rozstaw kół | 1300 mm |
Prześwit | 165 mm |
Wysokość siedziska | 785 mm |
Masa własna | 133 kg |
Zawieszenie - przód | Teleskopowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Zawieszenie - tył | Wahaczowe, sprężyny śrubowe, tłumienie olejowe |
Hamulce - przód | Tarcze |
Hamulce - tył | Tarcze |
Opony - przód | 90/80-17 M/C 46S, bezdętkowe |
Opony - tył | 130/70-17M/C 62S, bezdętkowe |
Pojemność zbiornika paliwa | 11 l |