RZR Pro R to nowa generacja SSV. Pojazd jest wyposażony w największy fabryczny silnik, jaki kiedykolwiek został zainstalowany. Dwulitrowy, czterocylindrowy, 16-zaworowy silnik o mocy 225 koni mechanicznych dzięki lepiej wyważonej, bardziej niezawodnej i lepiej chłodzonej konstrukcji zapewni Ci niesamowite osiągi, umożliwiające dominację w każdym terenie. Z kolei 1700-watowy alternator paska, dodatkowa bateria i 6-pozycyjna szyna zbiorcza ułatwi Ci podłączenie energochłonnych akcesoriów.
Podwozie zapewni dwukrotnie większą sztywność skrętną, a spawana jednoczęściowa klatka wykonana z rur o średnicy 2 cali, wykorzystująca stożkowe połączenia dla dodatkowej wytrzymałości w miejscach łączenia z podwoziem znacząco wpłynie na Twoje bezpieczeństwo.
Nadzwyczajne osiągi wymagają wyjątkowej kontroli. PRO R spełnia te wymagania, dzięki wiodącemu w branży rozstawowi kół (188 cm) oraz rozstawowi osi (265 cm). Przy tak solidnej platformie możesz w pełni wykorzystać 40 cm prześwit pod pojazdem oraz skorzystać ze skoku wynoszącego 56,5 cm z przodu i 62,2 cm z tyłu.
Przekładnia CVT RZR Pro R jest zbudowana tak, aby wytrzymać najcięższe warunki. Wykorzystuje szerszy i dłuższy pasek, większe sprzęgła i lepszy przepływ powietrza, aby zapewnić najdłuższą żywotność paska, jaką kiedykolwiek widziano w RZR.
Możesz wybrać jeden z trzech trybów (Sport, Rock, Race), aby dostosować czułość pedału gazu i uzyskać odpowiednią moc w odpowiednim momencie. Natomiast system dźwiękowy Rockford Fosgate® wypełniający kokpit potężnym dźwiękiem, który jest doskonale dostrojony do jazdy terenowej, umili Ci każdą podróż.
NOWOŚĆ
SILNIK I UKŁAD NAPĘDOWY :