FTR Sport to przykład wzorowo zaprojektowanego połączenia osiągów i autentycznego charakteru.
Kunsztowne wykonanie i muskularny wygląd sprawiają, że FTR jest wręcz esencją prawdziwego motocykla. Nisko poprowadzona tzw. linia „flyline” (linia środkowa przebiegająca od przedniej części zbiornika paliwa, wzdłuż siedzenia aż do tyłu motocykla) to cecha niespotykana wśród dostępnych na rynku motocykli typu „naked”. Bezpośrednią inspiracją dla niej były modele Indian biorące udział w zawodach w żużlu amerykańskim. Współczesne osiągi charakterystyczne dla amerykańskich motocykli oraz świetny styl wcale się nie wykluczają.
Tym, co najbardziej stanowi o wyjątkowości FTR-a, jest niepowtarzalny charakter wkręcającego się na wysokie obroty, chłodzonego cieczą silnika V-twin o amerykańskim rodowodzie. Moc 123 KM i moment obrotowy 118 Nm oznaczają, że osiąga on płaski przebieg krzywej momentu w znacznym zakresie obrotów, dając kierowcy dużą elastyczność i przewagę w kluczowych momentach.
Z połączenia dopracowanych wzorniczo detali i współczesnej funkcjonalności powstał wiodący na rynku 4-calowy ekran dotykowy, który współpracuje z systemem RIDE COMMAND wyposażonym w nawigację Bluetooth.
Wyposażenie, które przeniesie Twoje wrażenia z jazdy na nowy poziom.
Nowy FTR, inspirowany znanym z żużla amerykańskiego i dominującym na podiach mistrzostw modelem FTR 750, jest wręcz stworzony dla prawdziwych pasjonatów sportowej jazdy ulicznej. Lekkie, 17-calowe, odlewane obręcze obu kół zapewniają doskonałą zwrotność, natomiast opony Metzeler Sportec sprawiają, że motocykl trzyma się drogi niczym przyklejony.
Nowe, w pełni regulowane zawieszenie przednie typu upside-down o średnicy goleni widelca 43 mm oraz pojedynczy, wyeksponowany tylny amortyzator sprawiają, że FTR zdecydowanie wyróżnia się z tłumu. Potężne, 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe Brembo typu monoblock współpracują z tarczami o średnicy 320 mm. Hamulce zestrojono tak, aby zapewniały doskonałą kontrolę i siłę hamowania. Jeśli tylko masz na nie ochotę i czujesz się na siłach, akrobacje typu „stoppie” to dla tego motocykla żaden problem.
Model FTR jest w motosporcie niczym szwajcarski scyzoryk – to wszechstronna maszyna, która jest w stanie sprostać wszystkim Twoim oczekiwaniom względem motocykla. Dzięki ofercie oryginalnych akcesoriów Indian masz nieograniczone możliwości, aby spersonalizować swojego FTR-a pod kątem lepszych osiągów, stylu premium, większego komfortu lub specjalnych zastosowań.
Wyposażony w niezbędną technologię poprawiającą doznania z jazdy.
Trzy tryby jazdy (Sport, Standard, Rain) pozwolą Ci doświadczyć wszystkiego, co ten motocykl ma do zaoferowania. Natomiast dzięki systemom stabilizacji z czujnikiem kąta przechyłu oraz ABS poczujesz pewność prowadzenia w każdych warunkach.
Wyposażenie obejmuje również systemy kontroli trakcji, kontroli hamowania na zakrętach oraz zapobiegania unoszeniu się przedniego koła. Jeśli najdzie Cię ochota na jeszcze więcej wrażeń, funkcje kontroli trakcji i anti-wheelie można łatwo wyłączyć.
Przednie zawieszenie z pełną regulacją oraz tylny amortyzator typu Piggyback umożliwiają dostosowanie ustawień motocykla do indywidualnych preferencji. Dzięki temu możesz cieszyć się komfortem jazdy w warunkach miejskich lub czerpać z doskonałego prowadzenia w terenie.
Silnik | |
---|---|
Typ silnika | V-twin chłodzony cieczą |
Pojemność | 1203 cc |
Średnica cylindra x skok tłoka | 102 mm x 73.6 mm |
Stopień sprężania | 12.5:1 |
Elektroniczny układ wtrysku paliwa | Zamknięta pętla / 60 mm |
Osiągi | |
---|---|
Maksymalny moment obrotowy przy prędkości obrotowej | 6000 rpm |
Maksymalny moment obrotowy (wg Dyrektywy 95/1/WE, w Nm) | 118 Nm |
Przeniesienie napędu | |
---|---|
Napęd | Napęd zębaty ze sprzęgłem mokrym |
Sprzęgło | Antyhoppingowe, wielotarczowe |
Przełożenie całkowite | |
---|---|
Przełożenie (1. bieg) | 12.270 : 1 |
Przełożenie (2. bieg) | 8.341 : 1 |
Przełożenie (3. bieg) | 6.646 : 1 |
Przełożenie (4. bieg) | 5.639 : 1 |
Przełożenie (5. bieg) | 4.985 : 1 |
Przełożenie (6. bieg) | 4.278 : 1 |
Przełożenie napędu tylnego koła | 2.647:1 |
Zawieszenie | |
---|---|
Zawieszenie przednie – typ/skok | W pełni regulowany odwrócony widelec teleskopowy ZF Sachs / 120mm |
Zawieszenie tylne – typ/skok | W pełni regulowany IFP Piggyback ZF Sachs / 120 mm |
Podwozie | |
---|---|
Hamulce przednie | Brembo podwójne tarcze 320mm / 4-tłoczkowe zaciski |
Hamulce tylne | Brembo pojedyncza tarcza 260mm / zacisk 2-tłoczkowy |
Przednie opony | Metzeler Sportec 120/70ZR17 58W |
Tylne opony | Metzeler Sportec 180/55ZR17 73W |
Koła (przód/tył) | Odlewane, czarne z paskami Indian Motorcycle Red (17 cali x 3,5 cala / 17 cali x 5 cali) |
Układ wydechowy | 2w1, katalizator w kolektorze |
Wymiary | |
---|---|
Rozstaw osi | 1525 mm |
Wysokość siedzenia (pod obciążeniem / bez obciążenia) | 780 mm |
Prześwit | 165 mm |
Długość całkowita | 2223 mm |
Szerokość całkowita | 830 mm |
Wysokość całkowita | 1295 mm |
Kąt przechyłu | 45° |
Kąt nachylenia główki ramy | 25,3° |
Wyprzedzenie | 99.9 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 13.0L |
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu | 430kg |
Masa (bez płynów/z płynami) | 223 kg / 237 kg |
Features | |
---|---|
Malowanie/grafika | Black Metallic, White Lightning / Indy Red |
Gwarancja producenta | 2-letnia |
Wyposażenie standardowe | |
---|---|
Wyposażenie standardowe | Tryby jazdy (Rain, Standard, Sport), system ABS z czujnikiem kąta przechyłu, system stabilizacji, kontrola trakcji, system zapobiegający unoszeniu się przedniego koła z funkcją ograniczającą ryzyko odrywania się tylnego koła od nawierzchni, gniazdo USB do ładowania, tempomat |
Oświetlenie | Reflektor LED, tylna lampa/kierunkowskazy LED |
Elektronika | |
---|---|
Zestaw kontrolek | N/A |
System informacyjno-rozrywkowy | Współpracujący z systemem Ride Command 4-calowy ekran dotykowy |