FTR S został zaprojektowany na pograniczu możliwości i autentyczności.
17-calowe koła z oponami Metzeler® Sportec® w połączeniu z zawieszeniem dostosowanym do ruchu ulicznego zapewniają doskonałe pokonywanie zakrętów, zwinność i przyczepność.
2 opcje lakieru premium, pasujące do Twojego stylu. Odważne kolory i grafika sprawią, że ludzie będą dokładnie wiedzieć, jaki motocykl właśnie przeleciał.
Moment obrotowy o masie 120 Nm i 120 KM z płynnym dostarczaniem mocy prostuje ręce w łokciach od samego startu.
Funkcje zaprojektowane, aby poprawić wrażenia z jazdy.
W pełni regulowane zawieszenie przednie. Tylne amortyzatory typu piggyback, pozwolą Ci go dostroić pod siebie.
Najwyższej jakości wydech Akrapovic nadaje motocyklowi jeszcze bardziej agresywny wygląd i adekwatny dźwięk.
Tryby Sport, Standard i Deszcz z unikalnymi mapami przepustnicy i poziomami interwencji kontroli trakcji zapewniają optymalną wydajność kontroli w każdych warunkach.
Wyposażony we wszystkie technologie wspomagające jazdę, których chcesz i potrzebujesz.
Jedź pewnie dzięki kontroli stabilności w złożeniu, ABS ze wstępną kontrolą pokonywania zakrętów oraz kontrolą wheelie.
Ekran dotykowy LCD RIDE COMMAND® o przekątnej 4,3" z możliwością obsługi w rękawiczkach z technologią Bluetooth® umożliwia łatwe sparowanie urządzenia mobilnego i sterowanie motocyklem za dotknięciem palca.
Czuły gaz i płynna, przewidywalna reakcja sprawiają, że motocykl reaguje na każdy ruch nadgarstka. Nie spocisz się, dzięki dezaktywacji tylnego cylindra.
Silnik | |
---|---|
Typ silnika | V-twin chłodzony cieczą |
Pojemność | 1203 cc |
Średnica cylindra x skok tłoka | 102 mm x 73.6 mm |
Stopień sprężania | 12.5:1 |
Elektroniczny układ wtrysku paliwa | Zamknięta pętla / 60 mm |
Osiągi | |
---|---|
Maksymalny moment obrotowy przy prędkości obrotowej | 6000 rpm |
Maksymalny moment obrotowy (wg Dyrektywy 95/1/WE, w Nm) | 120 Nm |
Przeniesienie napędu | |
---|---|
Napęd | Napęd zębaty ze sprzęgłem mokrym |
Sprzęgło | Antyhoppingowe, wielotarczowe |
Przełożenie całkowite | |
---|---|
Przełożenie (1. bieg) | 12.270 : 1 |
Przełożenie (2. bieg) | 8.341 : 1 |
Przełożenie (3. bieg) | 6.646 : 1 |
Przełożenie (4. bieg) | 5.639 : 1 |
Przełożenie (5. bieg) | 4.985 : 1 |
Przełożenie (6. bieg) | 4.278 : 1 |
Zawieszenie | |
---|---|
Zawieszenie przednie – typ/skok | W pełni regulowany odwrócony widelec teleskopowy ZF Sachs / 120mm |
Zawieszenie tylne – typ/skok | W pełni regulowany IFP Piggyback ZF Sachs / 120 mm |
Wymiary | |
---|---|
Rozstaw osi | 1525 mm |
Wysokość siedzenia (pod obciążeniem / bez obciążenia) | 780 mm |
Prześwit | 165 mm |
Długość całkowita | 2223 mm |
Szerokość całkowita | 830 mm |
Wysokość całkowita | 1295 mm |
Kąt przechyłu | 45° |
Kąt nachylenia główki ramy | 25,3° |
Wyprzedzenie | 99.9 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 13.0L |
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu | 430kg |
Masa (bez płynów/z płynami) | 218 kg / 233kg |
Podwozie | |
---|---|
Hamulce przednie | Brembo podwójne tarcze 320mm / 4-tłoczkowe zaciski |
Hamulce tylne | Brembo pojedyncza tarcza 260mm / zacisk 2-tłoczkowy |
Przednie opony | Metzeler Sportec 120/70ZR17 58W |
Tylne opony | Metzeler Sportec 180/55ZR17 73W |
Koła (przód/tył) | Odlewane, czarne z paskami Indian Motorcycle Red (17 cali x 3,5 cala / 17 cali x 5 cali) |
Układ wydechowy | Akrapovic 2-w-1-w-2 |
Features | |
---|---|
Malowanie/grafika | Maroon Metallic, White Smoke |
Gwarancja producenta | 2-letnia |
Wyposażenie standardowe | |
---|---|
Wyposażenie standardowe | Tryby jazdy (Deszcz, Standard, Sport), ABS z czujnikiem pochylenia, kontrola stabilności, kontrola trakcji, kontola Wheelie z funkcją łagodzenia tylnego zawieszenia, port ładowania USB, tempomat |
Elektronika | |
---|---|
Zestaw kontrolek | 4,3-calowy ekran dotykowy LCD Ride Command z technologią Bluetooth |