FTR Rally sprawdza się tak samo dobrze na ulicach, jak i na bezdrożach.
FTR Rally sprawdza się tak samo dobrze na ulicach, jak i na bezdrożach.
Opony Pirelli Scorpion Rally STR na aluminiowych kołach szprychowych z czerwoną obwódką.
Czarna kierownica T-6 z anodowanego aluminium, z pozycją rąk podwyższoną o 5 cm dla pewniejszej kontroli w trudnym terenie.
Klasyczna „głowa Indianina”, lakier w kolorze Titanium Smoke i wysokiej jakości emblemat na konsoli zbiornika paliwa tworzą styl godny legendy.
Sportowa pozycja za kierownicą sprzyja dynamicznej jeździe w warunkach miejskich.
Mocny silnik V-twin o pojemności 1203 cm3, mocy 123 KM i momencie obrotowym 120 Nm rozwija moc płynnie i w przewidywalny sposób.
Niska owiewka stanowi idealną równowagę pomiędzy stylem i funkcjonalnością.
Doskonały komfort i dodatkowy akcent retro.
Osiągi na najwyższym poziomie i wykończenie w stylu retro sprawiają, że FTR Rally to motocykl, który wygląda tak samo dobrze jak jeździ.
Przednie zawieszenie na odwróconym widelcu oraz hamulce Brembo® z radialnymi zaciskami i podwójną tarczą hamulcową o średnicy 320 mm zapewniają potężną siłę hamowania.
Standardowe wyposażenie obejmuje tempomat idealny na długie podróże.
Gniazdo USB do szybkiego ładowania pozwala łatwo naładować urządzenia mobilne. Przydaje się, gdy chcesz powiadomić bliskich, że Twoja przejażdżka nieco się przedłużyła.
Silnik | |
---|---|
Typ silnika | V-twin chłodzony cieczą |
Pojemność | 1203 cm3 |
Średnica cylindra x skok tłoka | 102 mm x 73,6 mm |
Stopień sprężania | 12,5:1 |
Elektroniczny układ wtrysku paliwa | Zamknięta pętla / 60 mm |
Osiągi | |
---|---|
Maksymalny moment obrotowy przy prędkości obrotowej | 6000 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy (wg Dyrektywy 95/1/WE, w Nm) | 120 Nm |
Przeniesienie napędu | |
---|---|
Napęd | Napęd zębaty ze sprzęgłem mokrym |
Sprzęgło | Antyhoppingowe, wielotarczowe |
Przełożenie całkowite | |
---|---|
1 | 13,361:1 |
2 | 9,082:1 |
3 | 7,237:1 |
4 | 6,141:1 |
5 | 5,428:1 |
6 | 4,658:1 |
Przełożenie napędu tylnego koła | 2,882:1 |
Podwozie | |
---|---|
Zawieszenie przednie – typ/skok | Odwrócony widelec teleskopowy / 150 mm |
Zawieszenie tylne – typ/skok | Amortyzator Monotube IFP / 150 mm |
Hamulce przednie | Dwutarczowe / tarcza 320 mm (średnica) x 5 mm (grubość) / zacisk 4-tłoczkowy |
Hamulce tylne | Jednotarczowe / tarcza 260 mm (średnica) x 5 mm (grubość) / zacisk 2-tłoczkowy |
Opony przednie | 120/70R19 60V |
Opony tylne | 150/70R18 70V |
Koła (przód/tył) | 19" x 3" i 18" x 4,25" |
Układ wydechowy | 2w1 |
Wymiary | |
---|---|
Długość | 2287 mm |
Szerokość całkowita | 850 mm |
Wysokość całkowita | 1297 mm |
Masa (bez płynów/z płynami) | 225 kg / 230 kg |
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu | 430 kg |
Wysokość siedzenia (pod obciążeniem / bez obciążenia) | 805 mm / 840 mm |
Kąt przechyłu | 45° |
Rozstaw osi | 1524 mm |
Prześwit | 183 mm |
Kąt nachylenia główki ramy | 26,3° |
Wyprzedzenie | 130 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 13,0 l |
Wyposażenie standardowe | |
---|---|
Wyposażenie standardowe | ABS, tempomat, oświetlenie Full LED, kierownica aluminiowa ProTaper |
Elektronika | |
---|---|
Zestaw kontrolek | Wskaźnik analogowy 4” z gniazdem USB do szybkiego ładowania, cyfrowy obrotomierz, drogomierz, licznik przebiegu dziennego, temperatura silnika, kontrolka rezerwy paliwa |