STYL I ERGONOMIA:
TRK 502 łączy nowoczesne kształty z klasyczną stylistyką motocykla turystycznego, tworząc maszynę na każdy teren. Pozycja jazdy jest niesamowicie wygodna, z szeroką kierownicą, miękkim siedzeniem i mnóstwem miejsca na nogi, co zapewnia komfort na długie trasy
ZAWIESZENIE:
Wysokiej jakości zawieszenie obejmuje 50mm odwrócony widelec z przodu (ze 135 mm skokiem) i systemem wahacza monoshock z tyłu. Kombinacja zapewnia doskonałą kontrolę trakcji i komfortową jazdę, w ruchu drogowym lub poza nim.
RAMA:
Rusztowa stalowa rama otaczająca silnik TRK 502 zapewnia doskonałą balans między sztywnością a lekką wagą. TRK jest doskonale manewrujący i pewny podczas jazdy po drogach lub w terenie, szczególnie dzięki szerokiej kierownicy
SILNIK:
TRK 502 jest zasilany całkowicie nowym silnikiem czterosuwowym 499 cm, czterozaworowa technologia z systemem podwójnego wałka rozrządu zapewnia maksymalną moc, wtrysk paliwa zapewniający dokładną reakcję przepustnicy i sześciobiegową skrzynię biegów.
SPECYFIKACJE:
SILNIK:
- RODZAJIn line 2 cylinders, 4-stroke, liquid cooled , 4 valves for cylinder double overhead camshaft
- POJEMNOŚĆ499,6 c.c.
- ŚREDNICA X SKOK69 x 66,8 mm
- STOPIEŃ SPRĘŻANIA11,5:1
- ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA35 kW (47,6 Cv) @ 8500 rpm
- MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 rpm
- SMAROWANIEWet sump
- ZASILANIEElectronic fuel injection with throttle body ø 37 mm
- UKŁAD WYDECHOWYWith catalytic converter and oxygen sensors
- NORMA SPALINEuro 4
- SPRZĘGŁOWet clutch
- SKRZYNIA BIEGÓW6 biegowa
- PRZENIESIENIE NAPĘDUŁańcuch
- ZAPŁONDelphi MT05
- ŚWIECA ZAPŁONOWANGK CR8E
- ROZRUCHElektryczny
- PRZEŁOŻENIENiedostępny
- PRZEKŁADNIA GŁÓWNANiedostępny
- FUEL CONSUMPTIONNiedostępny
- CO2 EMISSIONSNiedostępny
PODWOZIE:
- RAMA Trestle in steel tubes
- ZAWIESZENIE PRZÓD Adjustable Upside-down forks Ø 50mm
- SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD 135 mm
- ZAWIESZENIE TYŁ Rear swing arm with central shock absorber spring preload adjustable
- SKOK ZAWIESZENIA TYŁ 45 mm
- HAMULEC PRZÓD Twin semi floating disk ø320 mm with 4 pistons caliper and ABS
- PRZEDNIA OBRĘCZA luminum alloy ( Optional Aluminium rim spoked )
- PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY 17” x MT 3.50” DOT ( Optional 19”x3.0” )
- HAMULEC TYŁ Single disc ø260 mm with single piston calliper and ABS
- TYLNA OBRĘCZ Aluminum alloy (Optional Aluminium rim spoked)
- TYLNA OBRĘCZ WYMIARY 17” x MT 4.5” DOT (Optional17”x4.25” )
- OPONA PRZEDNIA 120/70-ZR17 (Optional 110/80 – R19)
- OPONA TYLNA 160/60 - ZR17 (Optional 150/70 – R17)
WYMIARY:
DŁUGOŚĆ
2170 mm ( 2211 mm)
WYSOKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK
1235 mm (1495 mm)
WYSOKOŚĆ MIEJSCA KIEROWCY :
800 mm ( 825mm)
- SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK 912 mm
- PRZEŚWIT 190 mm ( 240 mm)
- UNLADEN WEIGHT 213 KG
- ROAD READY WEIGHT Niedostępny
- MAKSYMALNA ŁADOWNOŚĆ Niedostępny
- POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 20 lt
- REZERWA 3 lt
- ROZSTAW OSI1 525 mm
POSIADAMY POJAZD DEMO / Możliwość jazdy próbnej