Duża moc i styl retro modelu Scout Bobber oraz jego surowy, oldchoolowy wygląd, to ukłon marki w stronę pierwowzoru z lat 20. ubiegłego wieku.
Siedzenie w stylu bobber zapewnia agresywną pozycję do jazdy bez wpływu na komfort.
Moc właściwa dla stylu bobber to nie wszystko. Model Scout Bobber Twenty posiada również szprychowe koła w stylu retro.
Silnik V-twin chłodzony cieczą, o pojemności 1133 cm3 i mocy 100 KM, zapewnia przyspieszenie i osiągi pozwalające na swobodne wyprzedzanie.
Wykonany z bezkompromisową dbałością o szczegóły – model Scout Bobber Twenty to surowy motocykl w dawnym, legendarnym stylu. Dzięki licznym elementom nawiązującym to pierwotnego modelu Scout, to idealny motocykl dla poszukujących legendarnego stylu retro.
Wyjątkowy styl idzie w parze z dużym komfortem jazdy.
Jeszcze większy relaks podczas jazdy dzięki kierownicy w stylu Mini Ape Hanger.
Zainspirowany pierwowzorem z lat dwudziestych ubiegłego wieku, Scout Bobber Twenty wygląda surowo nie bez powodu. Dzięki połączeniu chromowanych i czarnych dodatków, szprychowych kół i klasycznego siodła, ten motocykl doskonale podkreśli Twój silny charakter.
Dzięki zaawansowanej technologii, klasycznemu stylowi bobber i komfortowej pozycji za kierownicą, Scout Bobber Twenty pozwoli Ci dominować na ulicach.
Napędzany silnikiem V-twin chłodzonym cieczą, o pojemności 1133 cm3 i mocy 100 KM, aby znieść wszelkie ograniczenia podczas jazdy.
Hamowanie jest tak samo ważne jak przyspieszenie. System ABS stanowi wyposażenie standardowe każdej wersji modelu Scout.
Gniazdo USB pozwala łatwo naładować urządzenia mobilne w trakcie jazdy.
Silnik | |
---|---|
Typ silnika | V-twin chłodzony cieczą |
Pojemność | 1133 cm3 (69 in3) |
Średnica cylindra x skok tłoka | 99 mm x 73,6 mm |
Stopień sprężania | 10,7:1 |
Elektroniczny układ wtrysku paliwa | Zamknięta pętla / 60 mm |
Osiągi | |
---|---|
Maksymalny moment obrotowy przy prędkości obrotowej | 5600 obr./min |
Maksymalny moment obrotowy (wg Dyrektywy 95/1/WE, w Nm) | 97 Nm |
Przeniesienie napędu | |
---|---|
Napęd | Napęd zębaty ze sprzęgłem mokrym |
Sprzęgło | Mokre, wielotarczowe |
Przełożenie całkowite | |
---|---|
1 | 10,926:1 |
2 | 7,427:1 |
3 | 5,918:1 |
4 | 5,022:1 |
5 | 4,439:1 |
6 | 3,810:1 |
Przełożenie napędu tylnego koła | 2,357:1 |
Podwozie | |
---|---|
Zawieszenie przednie – typ/skok | Widelec teleskopowy / 120 mm |
Zawieszenie tylne – typ/skok | Podwójne amortyzatory / 51 mm |
Hamulce przednie | Jednotarczowe / tarcza 298 mm (średnica) / zacisk 2-tłoczkowy |
Hamulce tylne | Jednotarczowe / tarcza 298 mm (średnica) / zacisk 1-tłoczkowy |
Opony przednie | Pirelli MT60RS 130/90B16 67H |
Opony tylne | Pirelli MT60RS 150/80B16 77H |
Koła (przód/tył) | 16" x 3,5” i 16” x 3,5" – odlewane |
Układ wydechowy | Podwójny wydech dzielony z rozwidleniem typu x-pipe |
Wymiary | |
---|---|
Długość | 2274 mm |
Szerokość całkowita | 995 mm |
Wysokość całkowita | 1181 mm |
Masa (bez płynów/z płynami) | 256 kg / 265 kg |
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu | 449 kg |
Wysokość siedzenia (pod obciążeniem / bez obciążenia) | 695 mm / 709 mm |
Kąt przechyłu | 29° |
Rozstaw osi | 1576 mm |
Prześwit | 129 mm |
Kąt nachylenia główki ramy | 29° |
Wyprzedzenie | 120 mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 12,5 l |
Wyposażenie standardowe | |
---|---|
Wyposażenie standardowe | Silnik V-twin chłodzony cieczą o poj. 1133 cm3, pakiet chrom, skórzane siedzenie, przednie zawieszenie z wkładem przedniego widelca, gniazdo USB do ładowania, elektroniczny układ wtrysku paliwa |
Elektronika | |
---|---|
Zestaw kontrolek | Cyfrowy obrotomierz, drogomierz, licznik przebiegu dziennego, temperatura silnika, kontrolka rezerwy paliwa |