Zbudowany z największym fabrycznym silnikiem side-by-side w historii, RZR Pro R jest wyborem dla najbardziej wymagających kierowców. Jak głosi powiedzenie: "Pojemności skokowej nie da się niczym zastąpić”.
Oto moc, o której marzyłeś: dwa litry, cztery cylindry, 16 zaworów i 225 koni mechanicznych. Wszystko idealnie zoptymalizowane pod kątem osiągów, z wolnossącą, zrównoważoną i niezawodną konstrukcją.
Możliwość wyboru 3 trybów jazdy (Sport, Rock, Race) i 4 trybów zawieszenia (Track, Comfort, Rock i Baja) pozwala na bieżąco dostosowywać osiągi, natychmiast optymalizując tłumienie wstrząsów i wyczucie prowadzenia, niezależnie od tego, co zastanie Cię na drodze.
System zawieszenia Maxlink zapewnia rewolucyjną wytrzymałość, mocując przednie amortyzatory bezpośrednio do dolnych wahaczy, co pozwala na zastosowanie dłuższych amortyzatorów. Z tyłu, opatentowane tylne ramię przelotowe pomaga zminimalizować wyboje podczas całego, ogromnego skoku.
Przekładnia CVT w RZR PRO R została zbudowana z myślą o najtrudniejszych warunkach. Wykorzystuje szerszy, dłuższy pasek, większe sprzęgła i lepszy przepływ powietrza, aby zapewnić najdłuższą żywotność paska, jaką kiedykolwiek widziano w RZR.
SILNIK :
POJEMNOŚĆ |
1997 CM3 |
NAPĘD |
PRO PERFORMANCE, 2×4/4×4/4×4 LOCK |
MOC |
225 HP |
TRYBY JAZDY |
SPORT/ROCK/RACE |