RIEJU MRT 50 PRO EURO 4

MRT 50 PRO EURO 4

MRT PRO 50 CC TO KONSTRUKCJA, KTÓRA BAZUJE NA MODELU MRT.

Wersję Pro wzbogacono o przedni amortyzator R16V, tylny regulowany amortyzator gazowy oraz większe tarcze hamulcowe firmy GALFER. Niektóre elementy silnika MINARELLI AM6 również zostały zmodyfikowane w celu zwiększenia mocy.

Sprzęt dla młodego mistrza.
Cena brutto
14 990,00 PLN
Dostępność: Zapytaj o dostępność
Dostawa: TRANSPORT GRATIS
Status: Nowy
Gwarancja: 24 miesiące

Rieju MRT do jazdy sportowej


WSZYSTKIE POJAZDY RIEJU POSIADAJĄ 2-LETNIĄ GWARANCJĘ BEZ LIMITU KM.


MRT 50 PRO EURO 4 to motorower marki Rieju dedykowany zaawansowanym pasjonatom sportowej jazdy. Sześciobiegowy jednoślad z powodzeniem poradzi sobie w najtrudniejszym terenie czy na wyboistych, nieutwardzonych bezdrożach.

Hiszpańscy producenci zadbali o maksymalny komfort kierowcy w trakcie szaleńczej jazdy. Waga pojazdu to zaledwie 85 kilogramów. Składa się na nią między innymi aluminiowa kierownica oraz wyścigowy wydech z aluminiowym tłumikiem. Pojazd przystosowany jest do jazdy o wyczynowym wręcz charakterze, a miękkie lądowania gwarantują opony o wymiarach 80/90-21” (przód) oraz 110/80-18” (tył).

Bezkompromisowy model rieju mrt 50 PRO EURO 4 to maszyna wywołująca pełną gamę skrajnych emocji. Pojazd wyposażono w przedni amortyzator R16V, a także w tylny amortyzator gazowy. Bezpieczeństwo jazdy zapewniają większe tarcze hamulcowe marki Galfer – znanego i cenionego producenta części hamulcowych do aut, rowerów czy motocykli. Silnik Minarelli NG 50cc z automatycznym dozownikiem został poddany modyfikacji, której efektem jest zwiększona moc jednośladu. Silnik chłodzony jest cieczą, co ma szczególne znaczenie podczas upalnych dni. Stabilność w trakcie jazdy zapewnia stalowa, wzmocniona rama, która świetnie sprawdzi się w ciężkim terenie. Dodatkowo poruszanie się po trasie uprzyjemni cyfrowa deska rozdzielcza.

Rieju MRT 50 PRO EURO 4 charakteryzuje się agresywnym wyglądem. Terenówka dedykowana jest zapaleńcom sportów wyczynowych, którzy na myśl o odrywaniu kół od nawierzchni dostają dreszczy.



SILNIK:

MARKA / TYP Minarelli NG 50cc. 2T automatyczny dozownik ŚREDNICA CYLINDRA SKOK 40,3 x 39 mm.
LICZBA BIEGÓW 6 CHŁODZENIE chłodzony cieczą
GAŹNIK Dell’Orto PHBN 16 ROZRUCH nożny


ELEMENTY:

RAMA Stalowa, wzmocniona, podwójna kołyska PRZEDNIE ZAWIESZENIE R16V, średnica amortyzatora Ø40mm.
TYLNE ZAWIESZENIE Gazowy amortyzator Mono-shock PRZEDNIA OPONA 80/90-21”
TYLNA OPONA 110/80-18” PRZEDNI HAMULEC Galfer, tarczowy Ø300mm
TYLNY HAMULEC Galfer, tarczowy Ø200mm


WYMIARY:

ROZSTAW OSI 1.405 mm. DŁUGOŚĆ 2.150 mm.
WYSOKOŚĆ 1.165 mm. SZEROKOŚĆ 800 mm.
WYSOKOŚĆ KANAPY 890 mm. WAGA SUCHA 85 Kg.
ZBIORNIK PALIWA 6,32 L. ZBIORNIK OLEJU 1,1 L.


WYPOSAŻENIE:


WSKAŹNIKI TAK WSKAŹNIK TEMP. TAK
WSKAŹNIK REZERWY OLEJU TAK WSKAŹNIK P.M. TAK
CYFROWA DESKA ROZDZIELCZA TAK OSŁONA SILNIKA OPCJA
HANDBARY TAK WYDECH wyścigowy z aluminiowym tłumikiem
KIEROWNICA Aluminium

Transport NA TERENIE CAŁEJ POLSKI

koszt transportu ustalany indywidualnie


786-201-230

Salon 550m²!

Zapraszamy do naszego salonu stacjonarnego w Krakowie.
Zobacz jak dojechać

Leasing / RATY

Atrakcyjne warunki finansowania
Sprawdź