motocykl RIEJU AVENTURA 500 Legend

Hiszpański producent Rieju zaprezentował Aventura 500 Legend na targach EICMA. Znany z motocykli terenowych i ulicznych o mniejszej pojemności skokowej, Rieju zdecydował się zwiększyć pojemność dzięki nowej maszynie średniej wagi. I na pierwszy rzut oka motocykl może mieć wszystko, czego potrzeba, aby zająć sobie miejsce w klasie motocykli turystycznych klasy średniej.
Cena brutto
36 490,00 PLN
Dostępność: Na zamówienie
Status: Nowy
Gwarancja: 24 miesiące
Motocykl RIEJU AVENTURA 500 


Hiszpański producent Rieju zaprezentował Aventura 500 Legend na targach EICMA. Znany z motocykli terenowych i ulicznych o mniejszej pojemności skokowej, Rieju zdecydował się zwiększyć pojemność dzięki nowej maszynie średniej wagi. I na pierwszy rzut oka motocykl może mieć wszystko, czego potrzeba, aby zająć sobie miejsce w klasie motocykli turystycznych klasy średniej.

Motocykl ma stalową ramę z chłodzonym wodą, równoległym dwucylindrowym silnikiem o pojemności 500 cm3 z elektronicznym zapłonem. Jest to projekt Hondy. Aby przenieść moc silnika na ziemię, Aventura jest wyposażona w sześciobiegową skrzynię biegów.

Zawieszenie składa się z odwróconego przedniego widelca i pojedynczego tylnego amortyzatora. Zestaw szprychowych kół składa się z 21-calowego koła przód i 18- calowe koła tył . Za hamowanie odpowiadają podwójne tarcze pływające z promieniowo osadzonymi zaciskami. Z tyłu znajduje się pojedyncza tarcza. Podaje się, że wysokość siedzenia wynosi 820 mm.



Ale być może największą nowością dla motocykla turystycznego Rieju wagi średniej jest jego pojemność paliwowa. Wyposażony w dwa zbiorniki paliwa, jeden montowany pośrodku, a drugi z tyłu, Aventura może pomieścić aż 39 litrów benzyny !
Aventura 500 ma dwa oddzielne zbiorniki paliwa. Jeden mieści 20 litrów, a drugi 19 litrów. 



Tak więc przy pełnych standardowych zbiornikach Aventura może potencjalnie zabrać Cię 989 KM między tankowaniami. Możemy być świadkami seryjnego motocykla turystycznego o najdłuższym zasięgu, jaki kiedykolwiek wyprodukował producent.




Deklarowana sucha masa wynosi 190 kg, czyli odrobinę więcej niż sucha masa Hondy CB500X. Mimo to Aventura jest standardowo wyposażona w osłonę podwozia, gmole chroniące silnik, aluminiowe osłony rąk, wysoką przednią szybę i tylny bagażnik to może wyjaśniać minimalnie większą masę niż w Hondzie. Dodatkowo w standardzie otrzymamy podstawkę centralną i cyfrowy wyświetlacz.


SILNIK:

Typ : dwucylindrowy rzędowy czterosuw
Pojemność :  500 ccm
Moc : 48 KM
Średnica cylindra x skok tłoka :  67 x 68.8 mm
Rozrusznik : elektryczny
Chłodzenie : ciecz
Zapłon : Elektroniczny – EURO 5
Skrzynia biegów : 6-stopniowa

RAMA:  

Rurowa, stalowa rama wzmacniana

ZAWIESZENIE PRZÓD:

Widelec Upside-Down z amortyzatorem skrętu

ZAWIESZENIE TYŁ:

Aluminiowy wahacz z centralnym amortyzatorem
OPONY / OBRĘCZE :          

koła przód : 90/90-21" koła szprychowe
koła tył : 150/70-18" koła szprychowe

HAMULCE:

Przedni hamulec: Podwójna tarcza  Ø298 mm
Tylny hamulec: Podwójna tarcza Ø240 mm
ABS : Tak
WYMIARY:

Długość x szerokość x wysokość: 2200 x 860 X 1370 mm
Rozstaw osi : 1.440 mm
Zbiornik paliwa : 20 L + 19 L
Waga sucha : 190 kg
Wysokość siedzenia : 820 mm

WYPOSAŻENIE:

Przednie lampy halogenowe
czujnik tempratury
osłona silnika
wyświetlacz elektronicny
osłony dłoni
układ wydechowy : INOX
czujnik poziomu powietrza w ogumieniu
przednia szyba czołowa

Transport NA TERENIE CAŁEJ POLSKI

koszt transportu ustalany indywidualnie


786-201-230

Salon 550m²!

Zapraszamy do naszego salonu stacjonarnego w Krakowie.
Zobacz jak dojechać

Leasing / RATY

Atrakcyjne warunki finansowania
Sprawdź