Jeśli poszukujesz dobrej jakości SKUTERA w niskiej cenie, to właśnie go znalazłeś. Elegancki, ekonomiczny, praktyczny i łatwy w prowadzeniu. Jazda MOTOROWEREM PEUGEOT KISBEE zadowoli zarówno początkujących, jak i bardziej doświadczonych skuteromaniaków. Nowoczesne, francuskie wzornictwo przyciąga wzrok a pomysłowe detale sprawiają, że podróżowanie nawet po zakorkowanym centrum miasta nie stłumi przyjemności z prowadzenia tego pojazdu. Tani w utrzymaniu i zwinny na drodze Kisbee jest bestsellerem wśród czterosuwowych SKUTERÓW 50CM³.
Jednośladem mogą kierować osoby pełnoletnie za okazaniem dowodu osobistego, nastolatkowie, którzy posiadają prawo jazdy z kategorią A lub AM oraz posiadacze kategorii B.
Absolutnie nowoczesny. Mocny styl w typowym dla francuskiego Lwa wzornictwie, dopracowane detale i wysoka jakość wykonania przy jednoczesnym zachowaniu atrakcyjnej ceny. Niemożliwe? Wręcz przeciwnie – oto Kisbee we własnej osobie!
KOMFORT I WYGODA
Funkcjonalny i łatwy w obsłudze. Ten zachęcający motorower jest nie tylko ekonomiczny, ale i przestronny. Duży schowek pod siedzeniem pomieści kask integralny, podręczną torbę można powiesić na haczyku pod kierownicą a większe bagaże spokojnie zmieszczą się na szerokiej podłodze pomiędzy nogami kierowcy.
Czysta przyjemność z jazdy. Praktyczne detale tego skutera o pojemności 50cm3 zostały zaprojektowane z myślą o zadowoleniu zarówno kierującego, jak i jego pasażera. Pomimo niewielkich gabarytów pojazdu, dwuosobowe, ergonomiczne siedzisko o wysokości 760mm gwarantuje odpowiednią ilość miejsca, by podczas podróży ani kierowca, ani osoba mu towarzysząca nie czuli dyskomfortu. Chowane podnóżki i praktyczny uchwyt dla pasażera gwarantują mu pewną i bezpieczną pozycję, a składany kluczyk w stacyjce, który jest dodatkowym udogodnieniem dla kierowcy, nie wpija się w jego nogi w trakcie jazdy motorowerem.
BEZPIECZEŃSTWO
Bezpieczeństwo przede wszystkim. Jednoślad wyposażono w tarczę hamulcową o średnicy 170 mm z przodu i zacisk hamulcowy z pojedynczym tłoczkiem oraz 12-calowe koła, co jest gwarancją utrzymania właściwej przyczepności podczas hamowania.