Skuter elektryczny NIU MQi GT zasilany przez dwiebaterie EVE o pojemności 31Ah i napięciu 48V każda.
IMPONUJĄCA MOC, KTÓRA ZACHWYCA
Nasz niemiecki partner BOSCH dostarczył specjalnie
dostosowany silnik o nominalnej mocy wyjściowej
3000W. Uzyskaj natychmiastowe przyspieszenie już od
samego startu.
APLIKACJA NIU
Aplikacja NIU oferuje pełen zestaw informacji na wyciągnięcie ręki. Za pomocą kilku dotknięć
jesteś w stanie szybko sprawdzić stan techniczny, historię jazdy oraz statystyki swojego skutera,
a także zlokalizować go w czasie rzeczywistym.
DWA NOWOCZESNE AKUMULATORY
MQi GT został wyposażony w dwa wysokowydajne
akumulatory litowo-jonowe, o pojemności 31Ah
i napięciu 48V każdy, które można z łatwością
wyjąć w każdej chwili, zabrać ze sobą
i naładować wszędzie tam, gdzie mamy dostęp
do gniazdka elektrycznego.
INTELIGENTNE HAMULCE, KTÓRE ZAPEWNIĄ CI BEZPIECZEŃSTWO
Nasz system EBS (Electronic Braking System) sprawia, że energia
powstająca podczas hamowania doładowuje akumulator skutera, dzięki
czemu możesz jechać znacznie dalej. Standardowe przednie oraz tylne hamulce
tarczowe zapewniają jeszcze większe bezpieczeństwo jazdy.
TRWAŁA KONSTRUKCJA
Wyrusz w każdą drogę, dzięki 14-calowym kołom, które
zapewniają lepszą przyczepność i sterowność. Zwiększony
prześwit sprawia, że MQi GT z łatwością radzi sobie w różnych
warunkach drogowych.
NIU MQI GT to jeszcze więcej przyjemności z jazdy!
Seria MQi powiększyła się właśnie o kolejny model – MQi GT. Na pokładzie MQi GT znajdziemy aż dwie baterie litowo-jonowe marki EVE o pojemności 31Ah każda oraz specjalnie zaprojektowany silnik Bosch o mocy 3000W, dzięki czemu otrzymujemy jeszcze lepsze osiągi. Skuter dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych: szarym oraz niebieskim.
MQi GT łączy nowoczesny styl z atrakcyjnym wyglądem, a dzięki większym kołom niezwykle łatwo poruszać się nim w trudniejszych warunkach. Silnik MQi GT powstał przy współpracy z firmą BOSCH, lidera w branży elektromechanicznej, by zapewnić najlepsze wrażenia jakie może dać jazda skuterem elektrycznym. NIU MQi GT został wyposażony w wydajne oświetlenie 360 stopni w technologii LED, dzięki któremu jest widoczny z każdej strony, co znacząco zwiększa bezpieczeństwo.
Skuter elektryczny NIU MQi GT posiada dwa akumulatory litowo-jonowe, które można zabrać ze sobą do domu lub biura i naładować wszędzie tam, gdzie jest dostęp do gniazdka elektrycznego.
NIU MQi GT traktowany jest jak skuter spalinowy o pojemności silnika 125cm³, a co za tym idzie, do kierowania nim po drogach publicznych wymagane są uprawnienia takie jak na skuter 125 cm³.
MODEL | MQi GT | MQi GT EVO | MQi+ Sport |
---|---|---|---|
Dostępne kolory | szary, niebieski | szary mat, czarny mat | czerwony, niebieski czarny z czerwonymi pasami |
Maksymalna prędkość | 70 km/h | 100 km/h | 45 km/h |
Zasięg* | 70-80km | 65-75km | 60-75km |
Czas ładowania | 4h / 4.5h | 4h / 5h | 7h |
Waga (z bateriami) | 115kg | 128kg | 72kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 269kg | 275kg | 221kg |
Ilość miejsc | 2 | 2 | 2 |
Homologacja | odpowiednik 125cm3 | odpowiednik 125cm3 | odpowiednik 50cm3 |
Amortyzatory przód/tył | Olejowe | Olejowe | Olejowe |
Rozmiar opony przód | 90/90-14 | 90/90-14 | 90/90-10 |
Rozmiar opony tył | 110/90-14 | 110/90-14 | 110/80-10 |
Hamulec przód | 220mm hamulec tarczowy (CBS) | 220mm hamulec tarczowy (CBS) | 180mm hamulec tarczowy (CBS) |
Hamulec tył | 180mm hamulec tarczowy (CBS) | 180mm hamulec tarczowy (CBS) | 180mm hamulec tarczowy (CBS) |
Wysokość siedziska | 816mm | 816mm | 750mm |
Typ baterii | LI-ION EVE | LI-ION | LI-ION EVE |
Napięcie baterii | 48V | 72V | 48V |
Pojemność baterii | 2x31Ah | 2x26Ah | 31Ah |
Waga baterii | 2x11kg | 2x14kg | 11kg |
Prąd ładowania | 9A / 16A | 9A / 11A | 5A |
Silnik | Silnik elektryczny BOSCH | Silnik elektryczny NIU V | Silnik elektryczny BOSCH |
Moc znamionowa silnika | 3000W | 5000W | 1200W |
Kontroler silnika | FOC Vector Controller | FOC Vector Controller | FOC Vector Controller |
Maksymalny prąd kontrolera FOC | 80A | 120A | 33A |
Światła w technologii LED | + | + | + |
Wyświetlacz LCD | + | + | + |
Port USB | + | + | + |
* W zależności od eksploatacji, stylu jazdy i warunków atmosferycznych oraz stosowania się do zaleceń producenta dotyczących obsługi baterii.