Urodzony na torze. Zbudowany na ulice.
Pełne oświetlenie LED zapewnia doskonałą widoczność i zwiększa bezpieczeństwo.
W wielu miejscach widać inspirację flat trackowym modelem FTR750.
FTR Carbon jest pełen eleganckich detali.
FTR Carbon jest dowodem na to, że można doskonale wyglądać i być praktycznym.
Styl i dźwięk, które przyspieszają bicie serca.
Zbiornik paliwa został strategicznie umiejscowiony pod siedzeniem, aby obniżyć środek ciężkości i zapewnić precyzję oraz łatwość prowadzenia.
W pełni regulowane przednie i tylne zawieszenie oparte na amortyzatorach z zintegrowanymi zbiorniczkami kompensacyjnymi (typu Piggyback), z możliwością ustawienia naprężenia wstępnego, dobicia i tłumienia odbicia, pozwala na idealne dostosowanie motocykla do indywidualnego stylu jazdy.
Retro nie musi oznaczać przestarzałego. Po prostu więcej tego czego potrzebujesz, a mniej zbędnego balastu.
Mocny silnik V-twin o pojemności 1203 cm3, mocy 123 KM i momencie obrotowym 120 Nm rozwija moc płynnie i w przewidywalny sposób.
Tryby SPORT, STANDARD i RAIN z unikalnymi mapami sterowania przepustnicą oraz poziomami interwencji systemu kontroli trakcji dają jeszcze więcej możliwości dostosowania do każdych warunków.
Możliwość łatwego sparowania telefonu z systemem Ride Command® wyposażonego w wyraźny, dotykowy ekran 4,3” z funkcją Bluetooth®.
Silnik | |
---|---|
Typ silnika | V-twin chłodzony cieczą |
Pojemność | 1203 cc |
Średnica cylindra x skok tłoka | 102 mm x 73.6 mm |
Stopień sprężania | 12.5:1 |
Elektroniczny układ wtrysku paliwa | Zamknięta pętla / 60 mm |
Osiągi | |
---|---|
Maksymalny moment obrotowy przy prędkości obrotowej | 5900 rpm |
Maksymalny moment obrotowy (wg Dyrektywy 95/1/WE, w Nm) | 120Nm |
Przeniesienie napędu | |
---|---|
Napęd | Napęd zębaty ze sprzęgłem mokrym |
Sprzęgło | Antyhoppingowe, wielotarczowe |
Przełożenie całkowite | |
---|---|
1 | 13.361:1 |
2 | 9.082:1 |
3 | 7.237:1 |
4 | 6.141:1 |
5 | 5.428:1 |
6 | 4.658:1 |
Przełożenie napędu tylnego koła | 2.882:1 |
Podwozie | |
---|---|
Zawieszenie przednie – typ/skok | Odwrócony widelec teleskopowy / 150 mm |
Zawieszenie tylne – typ/skok | Amortyzator Monotube IFP / 150 mm |
Hamulce przednie | Dwutarczowe / tarcza 320 mm (średnica) x 5 mm (grubość) / zacisk 4-tłoczkowy |
Hamulce tylne | Jednotarczowe / tarcza 260 mm (średnica) x 5 mm (grubość) / zacisk 2-tłoczkowy |
Opony przednie | 120/70R19 60V |
Opony tylne | 150/70R18 70V |
Koła (przód/tył) | 19" x 3" & 18" x 4.25" |
Układ wydechowy | 2w1 |
Wymiary | |
---|---|
Długość | 2287mm |
Szerokość całkowita | 862 mm |
Wysokość całkowita | 1166 mm |
Masa (bez płynów/z płynami) | 228kg / 235kg |
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu | N/A |
Wysokość siedzenia (pod obciążeniem / bez obciążenia) | 815mm/853mm |
Kąt przechyłu | N/A |
Rozstaw osi | 1524mm |
Prześwit | 183mm |
Kąt nachylenia główki ramy | 26.3° |
Wyprzedzenie | 130mm |
Pojemność zbiornika paliwa | 13.0L |
Wyposażenie standardowe | |
---|---|
Wyposażenie standardowe | System ABS z opcją wyłączenia, tempomat, system stabilizacji, kontrola trakcji, system zapobiegający uniesieniu przedniego koła, 3 tryby jazdy do wyboru: sportowy, standardowy i deszczowy |
Elektronika | |
---|---|
Zestaw kontrolek | System Ride Command® z wyświetlaczem dotykowym LCD 4.3” z funkcją Bluetooth i gniazdem USB do szybkiego ładowania, cyfrowy obrotomierz, drogomierz, licznik przebiegu dziennego, temperatura silnika, kontrolka rezerwy paliwa |