Benelli TRK 702 X

WYJĄTKOWY MOTOCYKL KLASY ADVENTURE



W poszukiwaniu nowych horyzontów, TRK 702X to prawdziwie przygodowy motocykl, niezwykle wszechstronny, zręczny i zwrotny, zaprojektowany do pokonywania każdego rodzaju tras, zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zbudowany po to, aby ostatecznie rozpocząć nowe i ekscytujące przygody. Pasja, wolność i zabawa w jednym motocyklu, niezależnie od tego, którą drogę wybierzesz.
Cena brutto
34 990,00 PLN
Dostępność: LUTY 2024
Status: Nowy
Gwarancja: 24 miesiące

Przyjmujemy zamówienia pod numerem : 792-130-132

Zamów już dziś a otrzymasz :  ZESTAW KUFRÓW I STELAŻE - GRATIS !




TRK 702X to w rzeczywistości dojrzały motocykl, dla tych, którzy oczekują solidnego, autentycznego i łatwego w obsłudze jednośladu. Pojazd ten jest zdolny do zagwarantowania optymalnych osiągów bez narażania kierowcy na trudności. Opracowany przez Centrum Badań i Rozwoju oraz Biuro Projektowe Benelli w celu poszerzenia gamy motocykli typu adventure pozycjonowanych w segmencie średniej klasy.

Motocykl wymyślony i opracowany w całości w Pesaro, charakteryzuje się unikalnym i niezwykle rozpoznawalnym designem, dzielonym z siostrzaną, zorientowaną na drogi wersją bez ,,X”, o gładkich i dynamicznych liniach, które nadają temu jednośladowi bardzo agresywny charakter i silną tożsamość.

Projekt TRK 702X powstał z potrzeby rozwinięcia koncepcji wprowadzonych w modelu 800. Utrwalenie i uczynienie rozpoznawalnymi najbardziej charakterystycznych elementów stylistycznych projektu, przekształcając je w cechy typowe dla rodziny TRK. 

Wyposażony w ten sam, nowy silnik Benelli o pojemności 698 cm3, co jego siostrzana wersja bez ,,X”, TRK 702X osiąga moc maksymalną 76,2KM oraz maksymalny moment obrotowy 68,2 Nm. 

Tak samo, zgodnie z tradycją, motocykl posiada ramę kratownicową wywodzącą się z modelu 502, opracowaną precyzyjnie, aby zapewnić maksymalną zwinność zarówno na drodze jak i poza nią. Optymalny balans masy TRK 702X, zaprojektowany tak, aby nigdy nie sprawiał trudności kierowcom, sprawia, że jest to idealny motocykl na długie dystanse, niezależnie od warunków. Nie tylko ze względu na konfiguracje zawieszenia, która obejmuje przedni widelec typu upside-down z 50mm goleniami i 140 mm skokiem oraz aluminiowy wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i hydraulicznym tłumieniem odbicia, ze skokiem 50 mm (173 na kole). 

Układ hamulcowy składa się z podwójnej tarczy o średnicy 320 mm z pływającym zaciskiem dwutłoczkowym z przodu oraz tarczy o średnicy 260 z pływającym zaciskiem jednotłoczkowym z tyłu. 19-calowe przednie i 17-calowe obręcze ze stalowymi szprychami wyposażone są w opony Pirelli Scorpion Rally STR 110/80 i 150/70.

Chociaż TRK 702X to zdecydowanie motocykl przygodowy, szczególną uwagę zwraca na wygodę i wydajność. Podobnie jak wersja szosowa, ten nowy jednoślad jest standardowo wyposażony w dużą owiewkę, która doskonale chroni zarówno kierowcę jak io pasażera. Opcjonalnie dostępne są podgrzewane manetki oraz siedzenie kierowcy, które można łatwo aktywować podświetlanym przyciskiem na kierownicy. TRK 702X posiada zbiornik o pojemności 20 litrów. Pełny zestaw świateł LED oferuje oryginalny i natychmiast rozpoznawalny design. Ten dwukołowiec oferuje również 5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT o wysokiej rozdzielczości, który pozwala na łączność Bluetooth z telefonem komórkowym i wyświetlanie połączeń przychodzących. Elementy sterujące na kierownicy pozwalają na odbieranie lub kończenie połączeń.

Opcjonalnie, TRK 702X posiada również innowacyjną kamerę pokładową zintegrowaną z przednim ,,dziobem”, która umożliwia nagrywanie filmów i robienie zdjęć w czasie rzeczywistym przy pomocy aplikacji na telefon komórkowy.

Pojemność skokowa 698 cm3

Silnik Rzędowy, dwucylindrowy, 4-suw, chłodzony cieczą,

4V, DOHC

Średnica x skok 83 x 64,5 mm

Maksymalna moc  70 KM / 8750 rpm

Maksymalny moment obrotowy 68,2Nm / 6230 rpm

Kompresja 10.6 : 1

Smarowanie Wymuszone z mokrą miską olejową

Układ wydechowy Z katalizatorem i czujnikami tlenu

Układ paliwowy Elektroniczny wtrysk paliwa

Homologacja EURO 5

Sprzęgło Mokre, wielotarczowe

Skrzynia biegów 6-biegowa

Przeniesienie napędu Łańcuch

Zapłon Bosch

Rozruch Elektryczny

Zawieszenie przód Upside-down 50 mm

Skok zawieszenia przód 140mm

Zawieszenie tył Wahacz z centralnym amortyzatorem z regulacją

wstępnego napięcie sprężyny i hydraulicznym

tłumieniem odbicia

Skok zawieszenia tył 50 mm

Hamulce przód Dwie tarcze półpływające z zaciskiem 4 tłoczkowym

i ABS

Hamulce tył Tarcza z zaciskiem pływającym i ABS

Obręcze Stop aluminium

Opona przód 110/80-R19 59V

Opona tył 150/70-R17 69V

Wymiary (Dł. x Szer. x Wys) 2225 x 915 x 1475 mm

Wysokość siedziska 836 mm

Rozstaw osi 1492 mm

Prześwit 210 mm

Waga pojazdu gotowego do jazdy 235kg

Zbiornik Paliwa 20L

Transport NA TERENIE CAŁEJ POLSKI

koszt transportu ustalany indywidualnie


786-201-230

Salon 550m²!

Zapraszamy do naszego salonu stacjonarnego w Krakowie.
Zobacz jak dojechać

Leasing / RATY

Atrakcyjne warunki finansowania
Sprawdź