RATY 10 x 0 % i 20 x 0 % - GRATIS ( RRSO / 0 % )
Od przedniego błotnika, na którym dumnie prezentuje się Lew z Pesaro, po zbiornik paliwa i stylową kanapę, wszystko podkreśla osobowość nowego Leoncino. ABS, cyfrowe instrumenty i lampy z technologią LED dopełniają obrazu wyjątkowego wyróżniającego się z tłumu motocykla.Leoncino wyposażony jest w chłodzony cieczą dwucylindrowy silnik czterosuwowy o pojemności 500cc, moc maksymalna to 47,6 KM (35 kW) przy 8500 obr / min maksymalny moment obrotowy to 45 Nm (4,6 kgm). Rurowa rama zapewnia maksymalną wszechstronność i zwrotność. Projektanci z CentroStileBenelli doskonale połączyli harmonijne linie z czystymi emocjami z których słynie Benelli tworząc ten wyróżniający się z tłumu motocykl.
SILNIK
Leoncino zasilany jest całkowicie nowym silnikiem czterosuwowym 499 cm, z czterozaworową technologią i systemem podwójnego wałka rozrządu co gwarantuje maksymalną moc, wtrysk paliwa zapewnia dokładną reakcję przepustnicy.
RAMA
Pięknie zaprojektowana kratownicowa rama w połączeniu z podobnej konstrukcji wachaczem, sprawia, że Leoncino gwarantuje wysoki stopień sztywności podwozia - co pozwala każdemu jeźdźcowi poczuć się pewnie niezależnie od stażu. .
STYLISTYKA I ERGONOMIA
Stworzony przez Centro Stile Benelli, Leoncino z powodzeniem łączy tradycyjne kształty scramblera z nowoczesnymi akcentami i technologiąOd przedniego błotnika, na którym dumnie prezentuje się Lew z Pesaro, po przednią lampę z technologią Led.
ZAWIESZENIE
Wysokiej jakości zawieszenie - 50-mm odwrócony widelec z przodu i tylny wahacz Monoshock oferuje podwójne korzyści: Wygodę i doskonałą kontrolę nad pojazdem. Niezależnie od tego, czy pokonujesz szybki odcinek czy jedynie powoli zwiedzasz okolice.
SPECYFIKACJE:
SILNIK
- RODZAJ Dwucylindrowy, rzędowy, 4 zawory na cylinder, chłodzony cieczą
- POJEMNOŚĆ 499,6 cm3
- ŚREDNICA X SKOK 69 x 66,8 mm
- STOPIEŃ SPRĘŻANIA 11,5:1
- ZNAMIONOWA MOC WYJŚCIOWA 35 kW (47,6 KM) / 8500 rpm
- MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY 45 Nm (4,6 kgm) @ 5000 rpm
- SMAROWANIE Mokra miska olejowa
- ZASILANIE Wtrysk paliwa
- UKŁAD WYDECHOWY Z katalizatorem
- NORMA SPALIN Euro 5
- SPRZĘGŁO Wielotarczowe, mokre
- SKRZYNIA BIEGÓW 6 biegów
- PRZENIESIENIE NAPĘDU Łańcuch
- ZAPŁON Delphi MT05
- ŚWIECA ZAPŁONOWA NGK CR8E
- ROZRUCH Elektryczny
- PRZEŁOŻENIE Niedostępny
- PRZEKŁADNIA GŁÓWNA Niedostępny
- ZUŻYCIE PALIWA 2,2 l/100 km
- EMISJA CO 250 g/km
PODWOZIE
- RAMA Stalowa
- ZAWIESZENIE PRZÓD Amortyzatory upside-down 50 mm
- SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD 125mm
- ZAWIESZENIE TYŁ Amortyzator centralny z regulacją wstępnego napięcia sprężyny i regulacją dobicia
- SKOK ZAWIESZENIA TYŁ 45 mm - 112 mm
- HAMULEC PRZÓD Dwie tarcze hamulcowe 320 mm z czterotłoczkowym zaciskiem i systemem ABS
- PRZEDNIA OBRĘCZ Stop aluminium
- PRZEDNIA OBRĘCZ WYMIARY 17” x 3.50” DOT
- HAMULEC TYŁ Tarcza 260 mm z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym i ABS-em
- TYLNA OBRĘCZ Stop aluminium
- TYLNA OBRĘCZ WYMIARY 17” x 4.50” DOT
- OPONA PRZEDNIA 120/70- R17
- OPONA TYLNA 160/60 - R17
WYMIARY

DŁUGOŚĆ 2139 mm
WYSOKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK 1120 mm
WYSOKOŚĆ MIEJSCA KIEROWCY 785 mm
SZEROKOŚĆ Z WYŁĄCZENIEM LUSTEREK 877 mm
PRZEŚWIT1 45 mm
WAGA SUCHA 186 kg
WAGA GOTOWA DO JAZDY Niedostępny
MAKSYMALNA ŁADOWNOŚĆ Niedostępny
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA PALIWA 13,5 L
REZERW A3 L
ROZSTAW OSI 1443 mm
*Benelli QJ zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji technicznej, wyposażenia, ustawień i kolorów bez wcześniejszego powiadomienia.